Tuesday, March 17, 2009

PRODUK KECANTIKAN CNI

CNI BASIC SKIN CARE- SET A




RM162.00/RM168.00(EM)

Pakej CNI basic skin care- set A (bagi kulit normal) memberikan pembersihan yang mendalam dan berkesan melembab dan mengaktifkan sel kulit dan mencerahkan kulit agar kulit berseri.
pakej ini merangkumi CNI skin wash 1A, CNI skin soothe2 dan CNI skin moist 3A.


CNI INTENSIVE SKIN CARE- SET B




RM162.00/RM168.00(EM)

Pakej CNI intensive skin care diilhamkan khas untuk kulit yang berminyak dan berjerawat. produk dalam pakej ini bersifat lembut dan tidak merengsakan. mmberikan perlindungan dan membersih secara mendalam, melegakan keradangan, menulen dan membaiki kulit yang cedera dan menguatkan daya penyembuhan sel-sel kulit. pakej ini merangkumi CNI skin wash 1B, CNI skin soothe2 dan CNI skin repair 3B



SKIN WASH 1A



RM46.80/RM48.80(EM)

Formula nya lembut, bebas sabun tanpa buih, menanggalkan solekan, membersih secara lembut dan mengekalkan kelembapan kulit.


SKIN WASH 1B



RM46.80/RM48.80(EM)

Membersihkan muka secara mendalam, mengimbangi sebum, babas sabun dan bersifat lembut dan menenang dan anti radang.


SKIN SOOTHE 2



RM46.80/RM48.80(EM)

Menenangkan kulit dan meredakan ketidakselesaan pada kulit wajah, mengekalkan kelembapan dalaman, menyuburkan kulit dan mengimbangkan PH kulit.


SKIN MOIST 3A



RM90.00/RM 95.00(EM)

Menyuburkan kulit dan mengekalkan kelembapan secara berkesan, mereda masalah kulit sensitif, mencerahkan kulit, mengekalkan keanjalan dan menjadikan kulit lebih bertenaga.


SKIN REPAIR 3B



RM90.00/RM 95.00(EM)

Mengimbangkan sebum dan mengecilkan liang-liang roma, menegangkan kulit serta meredakan ketidakselesaan pada wajah, membersih dan memulihkan kulit terjejas dan mengekalkan kelembapan.


EYE CREAM 6




RM42.00/RM43.70(EM)

Menenangkan saraf, mengurangkan keletihan mata
, meningkatkan ketegangan dan keanjalan kulit sekitar mata, meningkatkan pertumbuhan semula sel-sel, memberi kelembapan mendalam, melambatkan penuaan, meningkatkan peredaran darah sekitar mata, mengurangkan lingkaran gelap dan dan masalah sembab mata, menambahkan kelembapan secara berterusan dan mencegah pembetukan garis-garis halus.


SKIN VITAL 5



RM66.00/RM68.70(EM)

Membekalkan perlindungan sinar matahari spf 25, mencerah dan melembabkan kulit, menjadikan kulit lebih anjal dan bermaya, bole digunakan sebagai krim asas solekan.



SENSITIVE E-OIL



RM93.60 /RM97.50 (EM)

Meningkatkan daya tahan kulit, memperbaiki kepekaan dan kekeringan kulit, antipenuaan, mereda dan anti radang.



SKIN CLEAR BEAUTY GEL



RM34.80/RM36.00(EM)

Menghapuskan sel-sel mati dan kotoran pada permukaan kulit, menguraikan sebum agar liang roma tidak tersekat, menyuburkan kulit dan mengekalkan kelembapan, meningkatkan metabolisme wajah, memperbaiki liang-liang roma yang terbuka, dan mencerahkan kulit.


SKIN BOOSTER 7




RM79.20/RM82.50(EM)

Melembut dan menanggalkan kulit- kulit mati, menyerap jauh ke dalam liang- liang roma untuk melembutkan serta membuang sebum dan kotoran yang terkumpul, menstabilkan metabolisme kulit untuk mengekalkan kesihatan kulit, dan antioksida agar kulit lebih awet muda.



SKIN BALANCE ESSENCE




RM69.60/RM72.50(EM)

Mengimbangi pengeluaran sebum, mengatasi liang- liang roma terbuka, mengurangkan keradangan, menyahtoksin dan menghidrat kulit, tenang dan antiradang mengatasi masalah kulit.


SKIN YOUNG SERUM




RM64.80/RM67.50(EM)

Serum yang kaya nutrien dengan antioksida, menyuburkan antisensitif dan mempunyai kesan mencerah, mengurangkan garis-garis halus dan mencegah kedutan, sesuai untuk kulit sekeliling mata.



LIGHTENING CREAM



RM66.00/RM69.00(EM)

Mencerahkan kulit, meningkatkan penghasilan sel- sel baru, penghidratan mendalam, meningkatkan kesihatan dan keanjalan kulit, menyekat penghasilan enzim tirosinase dan menghalang jeragat.


MASSAGE CREAM



RM51.60/RM53.80(EM)

Menggalakkan metabolisme kulit, meningkatkan peredaran darah, mempunyai kesan menegangkan kulit, menyubur dan melembab, mengaktifkan sel-sel kulit dan antipenuaan.


HYDRATING VELVETY MASK



RM66.00/RM68.70(EM)

Mencerah dan melembabkan kulit secara mendalam dengan lebih cepat, membelai dan menegangkan, menambah kelembapan secara berpanjangan, membaik pulih dan meningkatkan metabolisme.


LIGHTENING SOFT MASK 4A



RM105.50/RM110.00(EM)

Membersih secara mendalam, mengecil liang- liang roma, melembab dan menyubur, mencergaskan sel- sel kulit, memudarkan pigmentasi, melicinkan kulit, menghapuskan kulit-kulit mati, dan mengurangkan garis- garis halus.







No comments:

Post a Comment